Meggyőzőnek tűnik a Hyundai hibridautója
Külsőre és teljesítményre is nagyon rendben van a dél-koreai újdonság.
Külsőre és teljesítményre is nagyon rendben van a dél-koreai újdonság.
Az elektromos autók piaci adatait bogarászni mindig érdekes, ha kellő összehasonlítási adatok is rendelkezésre állank, akkor pedig egyenesen élvezetes. Valahogy így gondolhatja az EV Obsession, mert hónapról hónapra kielemzi az eladási statisztikákat.
A Chevrolet Bolt elektromos ötajtós autó 300 kilométer feletti hatótávot ígér és elfogadható árakat.
Mint egy formás nagy műanyag doboz olyan a Budd-e. Ezzel a teljesen elektromos jószággal próbálja elvarázsolni az amerikai közönséget a Volkswagen.
Kedd hajnalban végre hivatalosan is bemutatta első koncepcióautóját a Faraday Future. A korábbi hírek igaznak bizonyultak, az Amerikában székelő, de kínai pénzek által finanszírozott cég egy 1000 lóerős elektromos autót épített. A legérdekesebb viszont nem is ez, hanem maga a technológia, amire az egész épül.
Már fél nap sincs hátra a bemutatóig, de könnyen lehet, hogy lelőtték a poént.
A jelek szerint a Mercedes sem szeretne lemaradni az elektromos autók forradalmáról, ezért egy igen merész tervvel álltak elő.
A 10 másodperces szpot pont annyit mutat, hogy tovább csigázza az embert.
Az elektromos gépjármű tulajdonosok és az üzembentartók januártól éjszakai árammal is tölthetik kocsijaikat, ezzel is ösztönöznék a lakosságot az elektromos autók használatára.
A General Motors lépett egyet, és valószínűleg nem tette volna, ha nem lenne valami valóságalapja a dolognak.
Az Ioniq névre keresztelt elektromos hibrid modell valóban egy dög lesz.
Hamvából feltámadt Főnixmadárként jelenne meg újra a Saab, és nem is akármilyen tervvel álltak elő.
Ha hihetünk a képeknek, a koreai csapat nagyon odatette magát.
Jövőre még többet lehet majd autózni a Nissan elektromos autóival.
A döntés hatalmas lépés lehet a globális felmelegedés megállításához.
Az autó mögött akkora a pénzügyi háttér, hogy komoly sikert futhat be a projekt.
A cég történetének egyik legkomolyabb beruházását hajtja végre 2020-ig.
Se látványosan széles kerekek, se dobhártyaszaggató motorzaj, mégis, a BMW kisebbik villanyautója le sem tagadhatja, hogy a bajor autógyár terméke. Teszteltük a hangtalan-szagtalan extravagáns kisautót.
Norvégiában a regisztrált új autók 15 százaléka már elektromos, Németországban – amelyet elég gazdagnak tekintenek az e-autózáshoz – még az 1 százalékot sem éri el ez a mutató. Mégis milyen tényezőkön múlik, merre halad az autózás jövője, és egyáltalán fontos-e még birtokolni egy járművet?
Mi a különbség a hibrid és a plug-in-hibrid között? Vajon az alacsony fogyasztás mellé magas szervizszámla is társul? Szükség van a hibridre, vagy elég az elektromos autó, egyáltalán milyen kompromisszumokkal jár az utóbbi? Ezek a kérdések garantáltan megfogalmazódnak, ha életünk első hibrid vagy elektromos autójának megvásárlására készülünk, ezért érdemes áttekinteni, hogy milyen érvek szólnak egyik vagy másik mellett.